Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joanne Sinkgraven - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joanne Sinkgraven - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen!

Door: Joanne

Blijf op de hoogte en volg Joanne

18 September 2014 | Nederland, Nederland

Het is bijna zover! Morgen vlieg ik naar Zuid-Afrika en begin ik aan het grote avontuur. Nu nog de laatste voorbereidingen doen en dan moet ik toch afscheid gaan nemen van Adriaan, ouders en Nederland. Het afscheid zal niet leuk zijn, maar ik kijk uit naar een hele mooie ervaring!

De eerste weken zal ik zonder internet zitten. Als ik de mogelijkheid krijg zal ik een reisverslag plaatsen om jullie op de hoogte te houden ;)

Tot ziens Nederland!

  • 18 September 2014 - 13:43

    Cornelieke:

    Ahh echt niet leuk dat je weggaat. Ik ga je heel erg missen. Maar maak er een mooie tijd van en ik ga aan je denken. Geniet lekker en heeeel veel succes. Dikke knuffel

  • 18 September 2014 - 15:29

    Marit:

    Hee Joanne,
    heel veel plezier in Zuid-Afrika, ik hoop dat het een geweldige ervaring wordt :)

    Liefs

  • 18 September 2014 - 18:54

    Arjen, Nathalie, Casper & Daphne:

    Hee Joanne,

    Maak er een onvergetelijke tijd van in Zuid-Afrika.
    Geniet ervan en heel veel plezier!

    Groetjes

  • 19 September 2014 - 12:48

    Susanne:

    Heel veel plezier popje!
    Maak er wat moois van:)

    Liefs

  • 25 September 2014 - 07:56

    Martin:

    jkznfvjnsdkjng trol trol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanne

Minor ISD Zuid-Afrika

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 3711

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 19 Januari 2015

Minor Zuid-Afrika

Landen bezocht: